Bloemschikken Bestel wel op www.goedkoop-bloemschikken.nl
Veel Keus, Lage Prijs en Super Snel

woensdag 6 januari 2016

Dienbladen Old Grey met Kokosnoten Eieren Voorjaar. Coconut Topcut

Dienbladen Old Grey met Kokosnoten Eieren Voorjaar. Coconut Topcut
Deze dienbladen zitten in een set van 2, dwz een grotere en kleinere.
De Coconut Topcut zit met 5 in een zak. Ik wilde hier even laten zien wat je er mee kunt maken.


Op het grootste dienblad gebruik ik 3 "eieren"op het kleine 2. Heb voor 2 kleurvarianten gekozen. De groene is lekker voorjaar. De roze is meer tijdloos.
De onderkant van de Coconut Topcut is plat, kies dus een plekje op het dienblad en lijm het vast aan het dienblad, dan kan het niet meer omvallen.
De ene heb ik plat neergelegd, geeft speelser effect.
Het paars wat je aan de linkerkant ziet is een stukje Wolkoord, daar heb ik het koord uitgehaald en wol uitgeplozen. Dan nog
Pak een klein beetje Tillandsia naturel en doe dat in de "eieren"
Beetje Pepperberrie Frosted White erbij [ die bundel daarvan gebruikte ik al eerder voor de stronk en vaas enz]
Een paar chenille kuikentjes, en snel een leuk effect
In de middelste heb ik alleen een paar veertjes gedaan, maar nu met een groene zeeegel en wat Stachys blaadjes "Ezelsoor" In de liggende zit een beetje Tillandsia, een veertje en 1 kuikentje.

Het kleinste dienblad is typisch iets voor het voorjaar. 


Nestjes zijn hier van beetje Curly mos Naturel  veertjes, eitjes, kuikentjes en vogeltjes. Voor een speels effect heb ik hier ook een beetje groene Woodchips ingedaan



aangeboden door: http://www.goedkoop-bloemschikken.nl http://www.goedkoop-bloemschikken.nl op http://goedkoopbloemschikken.blogspot.com Bloemschikken Bestel WEL op www.goedkoop-bloemschikken.nl Veel Keus, Lage Prijs en Super Snel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten